fbpx

SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI (K/M)

SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI (K/M) poszukiwany!

Miejsce pracy: Gdańsk

(Nr referencyjny 2021/9/SDSK/w)

Jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe (kierunki związane z marketingiem, HR, dziennikarstwem lub pokrewne)
  • Dzień zaczynasz od sprawdzenia co nowego na Facebooku 😉
  • Świetnie się odnajdujesz w tworzeniu treści marketingowych, w tym także w języku angielskim
  • Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – jeżeli posiadasz doświadczenie w branży finansowej będzie to dodatkowy atut
  • Lubisz korzystać z nowinek technicznych, szukasz usprawnień swojej pracy
  • Masz doświadczenie w obsłudze stron na WordPress
  • Cechuje Cię inicjatywa i samodzielność oraz zadaniowe podejście do pracy
  • Lubisz się ciągle uczyć i dzielić wiedzą z innymi

To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?

Zanim przejdziemy dalej kilka słów o nas:

Ponad 27 lat temu założyciele Rewit pragnęli stworzyć organizację, która prawdziwie pomaga właścicielom i zarządom firm poznać i zrozumieć swoje finanse oraz ustalić podatki we właściwy, ale najbardziej oszczędny sposób. Jako księgowi i biegli rewidenci chcieli słuchać i rozumieć biznes klienta po to aby nowocześnie i terminowo dostarczać wiedzę finansową o biznesie.

Dzisiaj misją MOORE Rewit jest bycie doradcą i partnerem biznesowym w zmieniającym się świecie i otoczeniu. Nowoczesna, bezpieczna rachunkowość, optymalne podatki oraz koszty, wzrost kultury biznesu oraz poziomu wiedzy biznesowej  – to priorytety, które sobie wyznaczyliśmy wierząc, że ich wdrożenie przyczyni się do rozwoju nie tylko nas i naszych  klientów, ale również całej społeczności.

Obecnie działamy w ośmiu biurach w Polsce (Gdańsk, Gdynia, Warszawa, Łódź, Katowice, Bielsko-Biała, Żywiec) zatrudniając prawie 150 wyjątkowych ludzi, a zarazem ekspertów w swoich dziedzinach. Jesteśmy w trakcie ewolucji z firmy rodzinnej do firmy średniej, zarządzanej procesowo, w oparciu o wypracowane, jak i tworzone od podstaw standardy. Idąc z duchem czasu i z transformacją cyfrową nie boimy się używać w naszej pracy nowych narzędzi i systemów, które usprawniają nam realizację codziennych obowiązków. Stawiamy na profesjonalizacje stanowisk, dlatego ciągły rozwój jest dla nas jedną z kluczowych wartości i celów. Według rankingu Rzeczpospolitej z 2020 roku jesteśmy w czołówce firm audytorskich w Polsce, co daje nam powody do dumy, a jednocześnie pcha do osiągania coraz lepszych wyników i ciągłego podnoszenia standardów.

W codziennej pracy kierujemy się ważnymi dla nas wartościami:

Na czym będzie polegać Twoja praca w MOORE Rewit jako Specjalista do spraw marketingu?

Twoje zadania będą przede wszystkim skupione na czterech płaszczyznach:

  • Komunikacja zewnętrzna
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Współpraca ze wszystkimi działami i oddziałami MOORE Rewit
  • Koordynacja działań marketingowych z dostawcami usług

Jakich zadań możesz się spodziewać?

  • Koordynacja wysyłki newsletteru (zarządzanie procesem tworzenia materiałów do newsletteru, redakcja tekstów, przygotowanie newsletteru do wysyłki w systemie MailChimp)
  • Tworzenie atrakcyjnych treści marketingowych (artykułów, infografik, postów)
  • Zarządzanie kanałami w mediach społecznościowych (dodawanie treści, odpowiedź na zapytania, monitoring mediów)
  • Wsparcie działu HR w komunikacji wewnętrznej i działaniach związanych z tworzeniem wizerunku pracodawcy
  • Reprezentowanie Spółki na wydarzeniach (targi, szkolenia, spotkania branżowe)
  • Obsługa strony internetowej – WordPress (dodawanie i aktualizacja treści)
  • Mierzenie i analiza efektów prowadzonych działań i ich wpływu na sprzedaż usług
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencja interaktywna, dostawcy usług marketingu internetowego, webmaster)

Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?

  • Interdyscyplinarny zespół oraz projekty
  • Brak nudy i różnorodne zadania
  • Dużo przestrzeni na własną inicjatywę i pomysły (bardzo cenimy proaktywne podejście)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia, także poprzez wymianę wiedzy wewnątrz zespołu
  • Ze względu na nasze dołączenie do międzynarodowej sieci Moore Global możliwość posługiwania się językiem angielskim

Co oferujemy w zamian?

Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:

  • Stabilne zatrudnienie i współpracę w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie
  • Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie stale podnoszącymi swoje kompetencje
  • Partycypacja w kosztach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (30% – 100% dofinansowania)
  • Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym
  • Dofinansowanie do karty Multisport i możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon, oprogramowanie)

A jakie są nasze wymagania?

Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie stwierdzenia znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki to zapraszamy do złożenia aplikacji.

  • W kontaktach biznesowych posługujesz się swobodnie językiem angielskim (poziom min. B2)
    • Biegle posługujesz się pakietu MS Office, w tym przede wszystkim Word i Power Point
    • Swobodnie obsługujesz strony internetowe oparte o WordPress
    • Masz doświadczenie w zwinnych metodach zarządzania projektami i znasz narzędzia wspierające te działania (np. Asana, Trello)
    • Znasz zasady tworzenia atrakcyjnych treści pod względem wyników wyszukiwania w Google pod kątem SEO
    • Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi marketingu online (AdWords, AdSense, reklamy na Facebooku i na LinkedIn itp.)
  • W zakresie kompetencji osobistych:
    • Jesteś nastawiony na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i cechuje Cię pokora wobec posiadanej wiedzy
    • Jesteś proaktywny i sam wychodzisz z inicjatywą oraz propozycjami
    • Posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje w zakresie komunikacji, swobodnie posługujesz się językiem pisanym i mówionym, dbasz o poprawność językową
    • Posiadasz umiejętności zarządzania sobą w czasie i ustalania priorytetów
    • Jesteś otwarty na nowe projekty i wyzwania
    • Cechuje Cię pozytywne nastawienie – szukasz rozwiązań a nie problemów

Dlaczego napisaliśmy tak dużo?

Istotne jest dla nas, aby kandydat zdawał sobie sprawę z tego co na niego czeka. Dzięki temu może ocenić czy jest to rodzaj pracy, stanowisko i miejsce pracy, które mu odpowiada. Szukamy osób zmotywowanych, które wiedzą czego chcą i w jakim kierunku chcą rozwijać swoją karierę zawodową, dlatego od początku jasno przedstawiamy sprawę.

Chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej? Skontaktuj się z nami:

Piotr Witek – Prezes Zarządu – być może Twój nowy mentor? Kontakt: piotr.witek@rewit.pl

Dominika Drewczyńska – HR Menedżer: kontakt: +48 887 441 112; dominika.drewczynska@rewit.pl

Spełniasz kryteria i dalej chcesz z nami pracować? Wyślij do nas swoją aplikację!

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV w formacie PDF (nazwa pliku: nazwisko_imię_CV) za pomocą przycisku Aplikuj teraz znajdującego się po lewej stronie.

Chcesz wysłać list motywacyjny? Nie jest wymagany, ale z miłą chęcią przeczytamy co chcesz nam o sobie powiedzieć 😊 Jednakże niech to nie będzie sztampa! Opisz w nim najciekawszą opinię, którą w ostatnim czasie przygotowywałeś.

W tym miejscu chcielibyśmy poinformować, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

W swoich dokumentach aplikacyjnych nie zapomnij o klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.