Cennik


Cennik Trójmiasto


PAKIET MINI


89,00 zł kwota netto

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondencji, listów, przesyłek
  • Powiadamianie o przesyłce /mail/

PAKIET PREMIUM


119,00 zł kwota netto

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondencji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 20 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/

PAKIET BUSINESS


149,00 zł  kwota netto

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondencji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 20 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/
  • Sala spotkań – rezerwacja sali konferencyjnej z obsługą recepcjonistki 2h/m-c

PAKIET BUSINESS PLUS


189,00 zł kwota netto

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondencji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 20 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/
  • Sala spotkań – rezerwacja sali konferencyjnej z obsługą recepcjonistki 4h/m-c
  • Odsyłanie korespondencji Klienta pod wskazany adres (1/ tydzień)

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE DODATKOWE USŁUGI


Obsługa korespondencji wychodzącej a w tym: (wysyłanie w imieniu Klienta korespondencji papierowej dostarczonej do biura (1/ tydzień) cena przesyłki pocztowej + 2 zł cena przesyłki kurierskiej + 4 zł
Udostępnianie sal konferencyjnych (do 12 osób) sala bez cateringu – 36 zł/h sala z napojami (woda, kawa, herbata) – 40 zł/h
Wypożyczenie sprzętu do sal spotkań (projektor, laptop, flipchart) 10 zł/h za jedno urządzenie 15 zł/ h za laptop + projektor
Wystawianie w imieniu klienta faktur VAT – sprzedaż – Cena 5 zł za szt.
Wysyłanie wystawionych faktur drogą elektroniczną i/lub pocztą. W tym wypadku Klient zobowiązuje się także do pokrycia kosztów związanych z wysyłką faktur Cena 1,5 zł za szt.  
Księgowość oraz kadry i płace do uzgodnienia

Cennik Bielsko-Biała


PAKIET MINI


62,00 zł kwota netto

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondencji, listów, przesyłek
  • Powiadamianie o przesyłce /mail/

PAKIET PREMIUM


75,00 zł kwota netto

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondencji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 10 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/

PAKIET BUSINESS


100,00 zł  kwota netto

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondencji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 15 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/
  • Sala spotkań – rezerwacja sali konferencyjnej z obsługą recepcjonistki 2h/m-c

PAKIET BUSINESS PLUS


169,00 zł kwota netto

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondencji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 15 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/
  • Sala spotkań – rezerwacja sali konferencyjnej z obsługą recepcjonistki 4h/m-c
  • Odsyłanie korespondencji Klienta pod wskazany adres (1/tydzień)

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE DODATKOWE USŁUGI


Obsługa korespondencji wychodzącej a w tym: (wysyłanie w imieniu Klienta korespondencji papierowej dostarczonej do biura (1/ tydzień) cena przesyłki pocztowej + 2 zł cena przesyłki kurierskiej + 4 zł
Udostępnianie sal konferencyjnych (do 12 osób) sala bez cateringu – 36 zł/h sala z napojami (woda, kawa, herbata) – 40 zł/h
Wypożyczenie sprzętu do sal spotkań (projektor, laptop, flipchart) 10 zł/h za jedno urządzenie 15 zł/ h za laptop + projektor
Wystawianie w imieniu klienta faktur VAT – sprzedaż – Cena 5 zł za szt.
Wysyłanie wystawionych faktur drogą elektroniczną i/lub pocztą. W tym wypadku Klient zobowiązuje się także do pokrycia kosztów związanych z wysyłką faktur Cena 1,5 zł za szt.  
Księgowość oraz kadry i płace do uzgodnienia

Wypełnij kwestionariuszu i skontaktuj się z nami już teraz