Usługi Rewit dla małych i średnich firm
na czas epidemii COVID-19


Oferujemy usługi pomocowe REWIT
na trudne czasy epidemii COVID-19.

Kryzys wymusza od przedsiębiorców podejmowanie błyskawicznych decyzji. Czas reakcji na zmiany rynkowe oraz umiejętność dostosowania się do nowej sytuacji może zdecydować o losach firmy na długie lata. Właśnie dlatego REWIT uruchomił pakiet usług pomocowych, które pomogą Twojemu biznesowi przetrwać impas gospodarczy, wykorzystać szanse na rozwój. Zapoznaj się z ofertą usług pomocowych Rewit dedykowaną dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Poniżej prezentowany pakiet usług pomocowych z zakresu doradztwa biznesowego, prawnego i finansowego, który przygotowaliśmy. Wierzymy, że jest to najlepsza odpowiedź na aktualne potrzeby i wyzwania naszych klientów.

Wnioski o ulgę podatkową i ulgę w składkach ZUS

Kryzys związany z pandemią koronawirusa na całym świecie istotnie wpłynął na kondycję finansową i pozycję operacyjną wielu firm. W ramach pakietu pomocowego przygotowanego przez władze państwowe podatnicy mają możliwość  ubiegać się o ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych i składek do ZUS.

Proponujemy:

  1. Pomoc w przygotowaniu wniosku do urzędu skarbowego o umorzenie, alternatywnie odroczenie lub rozłożenie na raty zapłaty podatku
  2. Pomoc w przygotowaniu wniosku do ZUS o umorzenie, odroczenie lub rozłożenie na raty składek do ZUS.

Wsparcie w sporządzeniu zeznania CIT-8

W trudnym okresie pandemii koronawirusa najważniejsza jest ochrona zdrowia nas wszystkich. Dla wielu podatników zbliża się jednak termin złożenia zeznania CIT za 2019 rok. Jesteśmy gotowi wesprzeć Państwa w przygotowaniu kalkulacji CIT za 2019 rok (w oparciu o pozyskane dane) oraz w zakresie doradztwa (konsultacji telefonicznych i mailowych).

Zapewniamy:

a) bezpośredni kontakt z doświadczonym ekspertem,
b) pomoc w wyjaśnieniu wątpliwości, związanych z rozliczeniem rocznym podatku CIT,
c) ocenę prawidłowości zastosowanych zasad w zakresie ustalenia przychodów i kosztów podatkowych,
d) pomoc w kwalifikacji przychodów i kosztów do właściwego źródła.

Outsourcing kadrowo-płacowy

Z powodu wyjątkowej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 polecamy dedykowane usługi outsourcingu kadrowo-płacowego oraz wsparcia dla zespołów kadrowo-płacowych. Zmieniające się z dnia na dzień przepisy, związane z kwarantanną deficyty kadrowe to wyzwania trudnego czasu epidemii. Naszym celem jest pomoc w dostosowaniu się do otaczających warunków rynkowych oraz umożliwienie skupienia się na rozwoju Państwa biznesu.

Do kogo kierujemy naszą ofertę?

Szeroki wachlarz obsługiwanych firm oraz branż  pozwala nam oferować usługi dla średnich i dużych przedsiębiorstw, podmiotów z branży handlowej, usługowej i produkcyjnej. Rekomendacje naszych zadowolonych klientów  świadczą o naszym profesjonalizmie, najwyższej jakości oferowanych usług oraz elastycznym podejściu.

Outsourcing finansowo-księgowy

Celem założycieli REWIT było stworzenie firmy świadczącej rzetelne usługi outsourcingu finansowo-księgowego. Dla nas to oznacza: terminowość, bezbłędność, odpowiadanie na konkretne potrzeby i oczekiwania klienta. Zespół praktyków: księgowych, biegłych rewidentów oraz doradców podatkowych świadczy usługi w oparciu o standardy ustawy o rachunkowości oraz najlepsze praktyki.

Kiedy możemy zacząć?

Jesteśmy gotowi teraz!

Realizujemy zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami, gwarantujemy dokładność i terminowość naszego serwisu. Za realizację usług dla danej firmy odpowiedzialni są imiennie wskazani specjaliści, którzy organizują i nadzorują techniczne oraz merytoryczne aspekty współpracy, a także dbają o wysoką jakość i sprawność realizacji usług. Zapewniamy swobodę i ciągłość działania w dobie kryzysu, a także minimalizację ryzyka operacyjnego.

Matryca VAT / określenie właściwej stawki (kody CN)

Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Finansów z 23 marca 2020 r., 1 kwietnia jako termin wejścia w życie matrycy VAT zostaje przesunięty na 1 lipca. Mimo wydłużenia terminu o 3 miesiące, obecna kryzysowa sytuacja może znacząco utrudnić implementację nowych obowiązków. Niepewność, z jaką się zmagamy oraz szereg nowych uregulowań prawnych wskazuje, że lepiej nie odkładać przejścia na CN na ostatnią chwilę. Pomożemy Państwu w określeniu prawidłowej klasyfikacji CN, a tym samym właściwej stawki VAT. Kwalifikacja wyrobów wymaga przede wszystkim czasu, ale i wiedzy. W obecnej sytuacji i często ograniczonych zasobach, pomoc, którą deklarujemy, pozwoli na bezpieczne zaimplementowanie zmian.

Wprowadzenie prawidłowej klasyfikacji pozwoli uniknąć błędów w zakresie stawki VAT, które mogą dodatkowo, poza sytuacją epidemiologiczną, wpłynąć na ryzyko prowadzonej działalności.

Krótkoterminowy plan finansowy

Zaplanowanie najważniejszych wydatków i płatności na przestrzeni kilku najbliższych tygodni z uwzględnieniem zmniejszonych przychodów wynikających z konsekwencji pandemii SARS-CoV-2 będzie dużym wyzwaniem. Krótkoterminowy plan finansowy to dobre narzędzie bieżącego monitorowania wykonywania planu i analizy odchyleń od przyjętych założeń.

Planowane uruchomienie Tarczy Antykryzysowej oraz pakietu wsparcia dla przedsiębiorstw ze strony polskich władz otworzy możliwość odroczenia w czasie, rozłożenia na raty a nawet umorzenia. Pomoc ta  ma na celu podtrzymanie płynności oraz utrzymanie miejsc pracy. Trzeba jednak pamiętać, że wszystkie programy pomocowe wymagają szczegółowej analizy wpływu na wyniki i przepływy pieniężne.

W tym kontekście bardzo ważnym staje się sporządzenie krótkoterminowych planów finansowych, które pozwolą na kontrolowanie wpływów i wydatków w perspektywie najbliższych tygodni/miesięcy.

Proponujemy:

  1. Analizę wpływu środków pieniężnych do przedsiębiorstwa
  2. Analiza wydatków przedsiębiorstwa
  3. Analiza możliwości wykorzystania Tarczy Antykryzysowej
  4. Oszacowanie luki płynnościowej
  5. Sporządzenie harmonogramu wydatków w krótkoterminowej perspektywie

Elektroniczny obieg faktur i innych dokumentów

Obecnie wiele firm pracuje w trybie zdalnej obsługi. Pracownicy przebywają na kwarantannie, biura są zamknięte, co znacząco utrudnia przekazywanie dokumentów oraz ich procedowanie. Proponowany przez nas system workflow to wdrożenie prostego schematu, pozwalającego wyeliminować papierowy obieg faktur oraz zwiększający bezpieczeństwo podatkowe.

Proponujemy:

Nie tylko z uwagi na sytuację epidemiologiczną, bardzo ważnym i rozsądnym działaniem jest wdrożenie elektronicznego obiegu faktur i dokumentów im towarzyszących. W ramach wsparcia zapewniamy profesjonalne usługi znanego polskiego dostawcy rozwiązań workflow oraz pomoc we wdrożeniu procedur ograniczających kontakt z dokumentami, przesyłanymi pocztą tradycyjną, co w obecnej sytuacji uprości procesy w firmie i zmniejszy ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Pomagamy naszym klientom w skutecznym prowadzeniu procesów biznesowych, uwzględniając przy tym aspekty prawno-podatkowe, czy też związane z własnością intelektualną.

Nasi wybrani Klienci

25

lat doświadczenia

600

firm obsługiwanych rocznie

2500

rewizji finansowych

8

biur w Polsce

2000

uczestników szkoleń

100%

polskiego kapitału

Mimo kryzysu, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu.

Szybki kontakt umożliwi podjęcie natychmiastowych działań.

Zostaw swoje dane

Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.